http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Het weekend vliegt weer voorbij.... : 24 september 2006

De zondag is weer al aardig op weg.....
Ben met van alles bezig...beetje schuren aan de box, valt nog niet mee want men handen willen dus echt niet wat ik wil, kan dat stomme schuurding steeds maar een minuut of 10 vast houden, dus hoop dat straks Jaimy mams ff wil helpen en een stukkie wil doen....
Ondertussen Boy aan het scheren, het is hier weer net het schaap scheerders feest.....
Wat een haar heeft dat beest toch, maar is nodig door dat gekke weer, veel te warm eigenlijk...dus moet er af, hij stinkt naar hond, zal ook wel door mijn neusje komen want als je zwanger bent stinkt alles al gauw....haha
Maar scheelt ook weer een hoop stofzuigen...

Eric is weg die heeft tennis toernooi, helaas niet hier op het dorp dus kan niet gaan suporteren, is een paar dorpen verder in 's Heerenhoek..hij had ook niet echt veel zin omdat ie gewoon liever met André had gegaan, maar die heeft gisteren zijn verjaardag gevierd en die had al zoiets van word niks als ik dan de dag erna op de baan moet, maar Eric hadden ze al in gedeeld, terwijl ie had gezegd als Dré mee doet, doen ik dat ook.
Maarja, hij is dus toch maar omdat ze em der al in hadden gezet...
Hij moet 6 dubbels spelen dus ben benieuwd hoor...

In men buikje gaat het verder goed, zal blij zijn als hij/zij echt flink te voelen is hoor, maar ja dat duurd nog ff...als ik luister met de babysound heeft het het flink naar de zin daar....haha, je hoort gewoon net als bij onderwaterfilms zulke geluiden...en moet der ook steeds achteraan met dat ding....
Heb alleen wel last van men bandjes in men buik vooral in de avond en eind van de middag ben der ook best moe van en daardoor een beetje kriegelig...achja, hormonen zeg ik dan maar....haha
Uitslapen lukt me echt niet, hou het echt niet langer in bed dan half 8....
Ben ook zo'n muts dat ik dan naar de wc moet en zoiets heb van, ben der nu toch uit, blijf der maar uit hoor....

Geniet van jullie daggie, ik ga weer gauw verder want der loopt nu een skinhead hond hier rond echt geen smoel...

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten