http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Vandaag weer op controle geweest... : 04 oktober 2006

We hadden Maud , dus was wel gezellig, eric was mee en Joyce met der vriendinnetje Domenique...
Vorige keer op die weegschaal was ik 67 kilo en nu 68.5.dus in 4 weken anderhalve kilo der aan.
de allereerste keer was op een andere weegschaal, dus die tellen we maar niet mee, blijkt ook dat die wat zwaarder altijd aan geeft, dan deze.....
heb gelijk even voor men calcium gevraagd maar moet ik van de week ff voor bellen naar een instituut die daar alles van weten, omdat ze gewoon willen dat het goed is, heb het ook wel nodig want kan echt gaan merken dat ik het niet heb geslikt de laatste 4 maanden.
Ze heeft gevoeld, zat heel hoog....boven men navel...maar dat wist ik al van Rotterdam, 2 weken terug.
Hartje geluisterd was prima, 140 per minuut.
Men bloed druk was ook goed 110/65, beetje laag eigenlijk.
heb nog gevraagd voor het flauwvallen van vrijdag maar komt dat je als je op de helft van je zwangerschap bent, die bloedruk in ene gek kan gaan doen, dus moet het wel in de gaten houden......
Heb gelijk gevraagd of ik ze niet kan boeken voor de bevalling, is zo'n lieverd joh....maar ja, wie weet....ze zitten met zijn viertjes dus is toch maar af wachten.
Zelfs Joyce vond ze heel leuk en dat wil wat zeggen...

Heb papieren voor de 20 weken echo, die duurd 45 minuten, dan gaan ze echt van kop naar teen toe, hoop ook dat ze dan gelijk kunnen zien wat we krijgen, niet dat het wat uit maakt wat het is, maar wil het gewoon weten..
En op 2 november moeten we weer op controle...
Dozotjuh is nu ongeveer 12 cm...heb het na gevraagd en ze heeft gevoeld, in het ene boek staat zoveel, dan weer zoveel, maar de komende 4 weken maakt hij/zij een groeispurt van 10 cm, dus dat gaat in ene hard...


Dus gaat prima met Dozotjuh....mijn wat minder, heb keelpijn, oorpijn en pijn in men koppie, maar mag dus alleen maar paracetamol en daar kan ik niet echt tegen, word daar enorm duf van, dus geen suc6, dan hoor ik niks meer en ben echt van de wereld af.
Dus dan maar niks in nemen, zelfs een kinder asperientje mag niet...
Verder beetje dipperig, lig met menzelf overhoop wil van alles en heb er gewoon de puf niet voor.
Maar gaat wel weer over....

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten