http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Vrijdag onverwacht in het ziekenhuis terecht gekomen.... : 05 november 2006

Vrijdag morgen toen ik uit bed kwam was ik kei moe eigenlijk, maar ja...je moet door he...
Dus kids naar school, Eric was thuis, we zouden de zolder gaan verven.
Die was in de ochtend voor de auto nog weg geweest voor nieuwe banden.
Zo net rond de middag was ik boven met de was bezig en last van men buik, dacht dat het eerst was omdat ik best een beetje der op moet hangen als ik was op wil hangen in het trapgat.
Dus klaar gedaan, maar men buikje ging wel heel gek doen en werden het harde buiken....
Maar op den duur op men kop op de bank want ze kwamen heel snel na elkaar.
Niet goed dus he....dus op den duur toch maar ff naar de verloskundige gebeld, gelukkig was Maud het, die ik kon bellen dus uit gelegd...
Het was inmiddels al een uur of half drie geworden toen ik belde...moest ff men plas naar de dokter brengen en na laten kijken.
Was allemaal goed dus terug gebeld naar der met die boodschap.
Kom maar gauw naar de praktijk zei ze, dus wij daar naar toe.
Had op dat kleine stukkie weer al een keer of 15 een harde buik en ging echt naar de wee kant, tot in men rug, heb gewoon zitten puffen...
Zei gevoeld, geen twijfel mogelijk zei ze...toen heeft ze dus gevoeld hoe het met men baarmoeder mond ging die zat goddank dicht.
Kwas ook niks verloren aan bloed of vocht of wat dan ook.
Dus zei het ziekenhuis op bellen naar een gyn wat ze zou kunnen doen en of die ook ff wilde kijken.
Dus wij eerst terug naar huis want ze zei al, je zal wel een nachtje moeten blijven misschien of langer.
Dus papieren op gehaald en daar weer naar toe.
Daar onderzocht, geen inwendig meer gelukkig, heel ff aan het ctg aparaat want een normaal doptoner hebben ze daar niet...want je bent maar 20 weken....duhhhh
Kwas al flink pissig met die reactie, maar ik moest dus blijven.
Niks voor mij, mocht men bed niet uit...volledige bedrust.
Eric heeft ff gewacht tot ie wist waar ik lag en is toen anar de kids gegaan.
Rond 6 uur waren ze der weer, had onder tussen uitstrijkjes gehad want dit kan dus door iets in je darmen komen, blaas ontsteking, schimmel infectie...kortom van alles.

Ik lag op een twee persoonskamer in men uppie dus lekker rustig...
Mocht van de avond zuster nog gaan roken gelukkig...haha, wel in de rolstoel, maar moscht....
Dus nog gedaan....was ik aan toe.
Ben ik weer terug word er een muts bij me neer gelegd van het kerkje, gereformeerd, was net bevallen van de 9de....
Eric en de kids waren om half 9 weggegaan zodat ik lekker kon dutten.
Komt daar ff om een uur of half 10 zo'n 15 man de kamer binnen struinen voor dat mens....een herrie en gedoe, Han belde nog die kon ik haast niet verstaan van het gekakel.
Die lui die bleven ook maar bellen....tot een uur of half 11......lekker rustig hoor...
Toen ging der man weg en de hele klan en dacht, hehe, rust.....
Niet voor lang komt die lullo om 10 over 11 weer terug..
Bleef tot half 1, toen heb ik eens gezegd dat ik dus hier voor men rust lag.
Wisselen van de avond /nacht dienst een tering herrie , weer op die kamer komen ze dat mens nog ff na kijken en doen...1 uur eignelijk licht uit...
2 uur word dat mens weer met bed en al op gehaald, want der kindje huilde..duhhh
3 uur komt die nacht ploeg ff controleren....hellupppppp.
4 uur ik wakker biologiese klokkje voor Eric, is nog op zomertijd...
5 uur een teru=ing herrie op de gang, zij ze aan het dollen en broodjes aan het bakken.
6 uur komen ze dat mens weer terug op de kamer brengen.
Toen ben ik maar op gebleven hoor.
Was echt in staat om Eric te bellen van kom me maar halen want ik kom hier dus niet tot rust.

Inmiddels waren wel men harde buiken gelukkig over vanaf een uur of 9 in de avond waren ze minder geworden en snachts niks geen last meer....gelukkig.

Duurde eeuwen voor der koffie kwam pas rond half 8, kon niet gaan roken want moest met die kar en was niemand om te duwen, stressssss.....haha
Owja, om 7 uur belde die vent van dat mens weer al en is zij ook weer gaan bellen.....
Om half 10 kwamen weer de stoottroepen bij der , om dat babietje in bad te zien doen.......een herrie weer enzo...
Op een gegeven mometn mocht zij naar huis, de kinder arts was geweest en ze hoefde niet op de gyn te wachten.
Ik dus wel en dat duurde, duurde....was dus al na het middag eten
heerlijk hoor....jaggie, aarappelpuree, gekookte witlof, een vaag jus-tje, on herkenbaar vlees....iekssssssssssss
Alleen maar men bouillonnetje op geslurpt en men rauwkost.
Toen kwam gelukkig Eric......yessss, dus gauw voor een peukje....pech want toen de verpleegster kwam en ik dus zei van ga ff voor een peukje was net de dokter begonnen aan de ronde, maar ze kwam 5 minuten der na gelukkig binnen.
Die liep nog te piepen over Rotterdam, zij dacht waarschijnlijk dat ik en punctie had gehad, stond verder niks van in men papaieren...maar ik mocht naar huis maar wel heel veel bedrust.
Nou daar gaan we ons maar aan houden, Eric en de kids zullen nu veel meer moeten doen, maar is gewoon niet anders.
Nog 20 weekjes, dus we moeten het redden.
Tuurlijk blijft Netjuh niet hele dagen op der bedje, niks voor mij en voor men botjes ook niet goed.
Maar zal me aan de regels moeten houden.
Ook met het klussen dan maar langer duren , maar DoZotjuh, gaat voor....
Mag me ook nergens meer druk over maken, doen ik ook niet meer....het is vanaf nu alleen nog DoZo/Jeanetjuh...ga men kindje voor niemands gedoe nog op het spel zetten, daar is het me te dierbaar voor.....

Dus ook de leuke dingen ff op laag pitje, mag graag aan men pctje zitten, kluppen en psp-en, maar ook dat moet minder omdat ik die tijd en energie, dan liever in iets voor hier in huis steek....zal niet mee vallen hoor...

Moet nog wel op controle naar het ziekenhuis, de 13de...moet alleen nog voor een tijd bellen.

Morgen in ieder geval weer wat leuks, de 20 weken echo......hoop dat dat ook allemaal goed is en dat we nu toch eindelijk nog eens een beetje zonder zorgen verder mogen zwangeren hoor....

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten