http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Even geschrokken... : 29 september 2006

Had daarnet wel ff iets minder ging met Eric even gauw naar de winkel , werd ik toch niet goed, dacht echt dat ik van men houtje af ging, gauw wat gekocht wat ik op kon eten, een mega glas drinken net op, had het warm,bibber benen, net of het leven uit me liep...... gewoon echt ff eng....maar is nu weer over, hoop niet dat dit blijft komen steeds want dan lig ik dus echt ergens vandaag of morgen, was al blij dat Eric der bij was...

Fijn weekend allemaal vast, morgen naar den Haag, gelijk langs Jolanda natuurlijk...
Kamertje halen Oscar en Eric en wij beppen wel...
Neem de babysound mee, kunnen ze mooi even luisteren, Alicia kan niet wachten....

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten