http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Gastenboek berichtjes 20 tot 28 september 2006

oma francien : 25 september 2006 18:53:59
hallo lieve kleine schat wat zul jij verwent worden en wat zullen je ouders trots zijn op je jij krijgt de mooiste spullen van de hele wereld ,maar het is goed zo want jij bent het waard ,het duurd nog lang eer ik je kan zien en bewonderen maar dat hebben we er wel voor over ,en alles wat de goede kleur heeft in babyspullen blijft aan mijn vingers hangen daar is niets tegen bestand,het gebeurd gewoon,en ik ben nu al apetrots op je,ik kan niet wachten om met je te pronken,heel veel liefs en dikke kus voor jou kliene spruit.
groetjes aan allen Oma Francien


jolanda : 22 september 2006 16:47:12
zo ben weer helemaal bij gebracht door je mama dozotjuh.je groeit al lekker en mama heeft je al heerlijk gevoelt vandaag.en zo te lezen is mama al lekker bezig geweest met je box netjes te maken.en je mooie kamertje misschien al volgende week.ik ben zeer benieuwd hoe het er allemaal uit zal zien tegen de tijd dat alles klaar is voor dat jij je laat horen en zien.zo lief klein engeltje groei maar lekker door knuffies en tot gauwies dear-ones tante landa xxx


tante landa : 21 september 2006 20:12:38
is der weer lieve kleine engel wat fijn zeg voor je met zoon mooi kamertje en box wat zal jij lekker liggen lief he van papa en mama dat ze al zoveel voor je hebben kunnen doen xxlanxx


tante landa : 21 september 2006 18:32:31
OHE Dozotje tante landa is zo blij met al het goede nieuws vandaag .
iedereen is waanzinnig gelukkig vandaag..
dank zei jouw goede gezondheid en alles
mama is weer heerlijk van je aan het genieten en dat doet mij ontzettent goed.
zo lieve kleine engeltje van me dikke knuffs van je tante landa
love you dear-ones XXXXXXXXXXXXXXX tot gauwies xxLANXX


wim inge en de kids : 21 september 2006 16:38:07
hoi hoi hoi hoi hoi ,

God god god ,
Wat zijn we blij voor jullie zeg .Op een of andere manier was ik ervan overtuigd dat je vandaag die vruchtwaterpuctie moest ondergaan .vandaar dat ik even kwam kijken op de site .Er zal inderdaad een pak van jullie hart gevallen zijn zeg .
Er zit nu maar 1 ding op he genieten van jullie groeiend gezinnetje en niets anders .Het is jullie gegund .
Heel veel liefs van ons .
Inge


Oma Francien : 20 september 2006 20:45:12

ZIE JE WEL ALLES IS GOED GEKOMEN,
EN NU VERDER GEEN ZORGEN MEER
DE KLEINE DOZOO WEET HOE HET MOET
BETER KAN HET NIET ,OF WEL SOMS?
NOU HET ALEERBESTE EN DE GROETJES
VAN DE TROTSTE OMA TER WERELD.
ZIE ALLES WEER MET EEN LACH TEGEMOED.

VOOR DE TROTSE OUDERS DN DE KIDS EEN DIKKE KUS

DOEIDOEIDOEIDOEI


xxlanxx : 20 september 2006 16:18:26
Wat een heerlijk nieuws toch lieve kleine Dozotje
je heb ons vandaag weer tranen geschronken van GELUK..
tante landa dacht het al hoor dat je een gezond wondertje bent,
knuffies voor jouw papa mama broer en zus tante landaxxxx


Tante Naadje : 20 september 2006 15:12:29
En allemaal zijn we HAPPY!! goed zo DoZotjuh!! je hebt ze een poepie laten ruiken!!

Tante Naadje is reuze trots op jullie

Dikke kus kanjers!!!


jolanda : 20 september 2006 13:29:15
ja lieffie ik heb tegen die tijd een kaarsje aan gezet en heel hart geduimt en gebid voor jullie .hopelijk dat de onderzoeken goed uitpakken, meis.we lezen het wel .in iedergeval zal ik je strakkies wel eventjes bellen lieverd dikke kus love you dear-on..xxlanxx veel lief aan iedereen xxlanxx


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten