http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Gastenboek berichtjes oktober 2006

tante Landa : 29 september 2006 21:03:49

ohe Dozotjuh
een lekker buikje heeft mama toch al van je ..en wat heerlijk dat ik je morgen kan horen ,lief engeltje .en papa en ome oscar gaan lekker je kamertje halen heerlijk hoor schiet dus al lekker op voor je ...hihi wat klets ik toch als een domme tante tegen een ongeboren wondertje maar ja kan der niets aan doen hoor.voel het nouw eenmaal zo xxlandanxx


Belinda : 01 oktober 2006 15:39:51


Hoiii daar,
Eindelijk weer ff een berichtje van mij...
Gelukkig is alles weer in een rustig vaarwater!
Als ik nog denk aan twee weken terug...Brrr...kwas geloof ik net zo zenuwachtig als jou
Maar gelukkig gingen we met hele goeie berichten weer naar buiten...super hoor!!! Ik las ook dat je de afspraak van de vruchtwaterpunktie had afgezegd...heel goed!! Niks geen naalden meer bij dat droppie van jullie
Ennuh die tip van druivensuiker opzak is een goeie...ik had het ook nogal eens...en als ik zo'n ding op had,voelde ik me gelijk weer wat beter. Maaruh..kan ook goed zijn dat je HB flink aan het zakken is, dit zou ook weer je moeiheid kunnen verklaren...Maar goed dat zal de volgende controle wel weer geprikt worden!
Hou je rustig en nog een fijne zondag!
Liefs Belinda

wim inge en de kids : 04 oktober 2006 10:38:01
Hallo hier weer een berichtje uit den bosch.Lees dat alles goed gaat,en dat het kamertje ook al in huis is.Kunnen jullie aan de slag om te verbouwen he.Veel succes en geniet van de mooie tijd.
Vele groetjes van ons.

Wim

jolanda : 02 oktober 2006 16:48:56
hoi meis
zo te lezen is alles toch nog goed gegaan op de terug weg en jaimy met tillen,ben blij voor jullie dat het gelukt is hoor..het staat in iedergeval binnen haha.. nu de rest nog maar dat komt wel beetje bij beetje ..

en wat was het weer reuze gezellig dat jullie der waren lieffie.en je laat me niet meer huilen hoor de volgende keer .traantjes van geluk en emotie wat heerlijk dat ik daar van mij mocht genieten..Dank je wel daarvoor.. en ik heb dubbel zo dwars genoten dat je zo heerlijk zat te eten..hihi je eet echt al voor 2 hoor..ik ben geen grote eter dat weet ik maar zo heerlijk als jij kan eten..dat doet me hartje goed..

De kids hebben zichzelf ook heerlijk vermaakt.
en wij ook trouwens hebben lekker zitten kletsen.ik vond het jammer dat de tijd zo snel voorbij was ..maar ja gezelligheid kent geen tijd ..we doen het gauw weer eens over ..knuffies lieffie ook aan Eric en de kids ..we bellen love you al dearones jullie dinnetje uit het haagje knuffs xxlanxx

jolanda : 13 oktober 2006 13:20:45
Zo Zo Lieverds

dat is me een werkje zeg wat er allemaal nog moet gebeuren ,jullie weten het wel he ..dat er nog een paar extra handen klaar staan om te helpen he.. knuffies lieverds ..ga maar gauw verder met alles wat er gedaan moet worden xxlanxx

Oma Francien : 19 oktober 2006 20:06:05
voor jou
wil ik wat
lieve woorden schrijven
over jou nog pril bestaan
van nu af aan
maak je deel uit
van ons leven
warmte willen wij
je geven
blijheid
liefde bovenal
ook vrolijkheid
en licht
zie nu
door deze woorden
neer te schrijven
heb ik voor jou
zomaar een gedicht


jolanda : 19 oktober 2006 12:56:11
Hoi Hoi lieffie

Tante landa kwam weer eens eventjes langs.
wat hebben jullie toch weer een hoop werk verricht zeg ..jaja de tijd vliegt voorbij.en kan me goed voorstellen dat papa Eric zoiets hebt van tjongen jongen wat komt er nog een hoop werk bij kijken..jaja papatje Eric een kindje maken is lang niet zoveel werk,dan alles optijd klaar te krijgen..maar zo te zien.schieten jullie al aardig wat op.. en met moedertje en kleine dozo gaat het nu ook lekker ..dozotje groeit nu lekker en is al heerlijk alle vingertjes en teentjes te ondekken..hihi en als die dat door heeft gaat die voetballen whaaaaaaa zal moerdertje Netje wel niet zo fijn vinden .maar ja dat hoord er allemaalbij zo lieve allemaal ik ga weer eens verder..met me hhtje ik kom gauw weer eens buurten hoor ..knuffies aan iedereen love you all tante xxLanxx

Jaimy : 22 oktober 2006 20:39:33
Hoi mam kom effe langs kijken .
Leuke foto's.


wim inge en de kids : 26 oktober 2006 14:46:46
Hallo Hallo,hoe gaat het met je ?? Hoop goed.
Mooi is de site weer geworden zeg.Alles in gang met de verbouwing lees ik,gaat goed dus.
Succes verder en tot schrijfs maar weer


Tante Naadje : 26 oktober 2006 10:43:23
owwwwwwwwwww owwwwwwwwwwwwwwww owwwwwwwwwwwwwwww Kleine Dozo.......wat heeft mama je site weer mooi gemaakt, echt helemaal je mama's stijl, wat een toppertje is het toch he!!!

Groei jij maar lekker door daar kleine.......

DIkke smakkerd Tante Naadje


Jolanda : 02 november 2006 20:10:17
Daar ben ik weer eventjes om te zeggen dat ik morgen eventjes naar Dozotjuhs hartje komt luisteren hoor..en eens kijken hoe dik mama's buikie is gegroeit hoor..knuffs lieverds tot gauwies tante xxlanxx


wim inge en de kids : 02 november 2006 13:33:47
Hallookes,hier weer een berichtje uit den bosch.Lees dat de controle goed was,mooi werk.
Enne hoe ist met de mama ?? en met de papa ook niet te vergeten.
D`n bouw vorderd ook al goed lees ik ,dus wat wil je nog meer.Nu maar snel aan Dozootjes kamertje beginnen kan de kleine spruit vast stiekum genieten.Ga het hier weer bij laten,succes met alles en tot de volgende maar weer.

doei doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxxxx
(eerlijk delen he haha).

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten