http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Geen klusdaggie vandaag, maar : 28 oktober 2006

eerst eens lekker uitgeslapen vanmorgen...
Eric is boodschappen gaan doen, ik dus ff leker op gemakkie aankleden en teuten, toen naar de Gamma.eindelijk de spulletjes gehaald die nog nodig zijn voor zolder...
Men van alles wat kussen op wezen halen, kan je voor de voeding voor nu onder je benen en weet ik het wat gebruiken.
Kregen we met in schrijven voor de kraamzorg...normaal kosten die dingen nog 45 euries zag ik.
Nog ff naar de stad wist ik niks van maar moest ff mee naar Prenatal van Eric, ik moet al een tijdje zo'n buik band voor steun hebben, maar nu eerst der maar om....is ff wennen nu maar met lopen voelt een stuk aan genamer, helpt je een beetje je buik dragen en ben al gelijk een stuk van de rug pijn af..kmoet alleen ff wennen aan dat stiek aan de onderkant hoor.....heb het idee dat DoZootjuh een beetje in de knel komt....haha...gerum.
Nog klein stukkie door de stad gelopen, zag ik in ene bij de kruidvat baby pooh knuffels, dus heb der maar 2 mee genomen hoor..Poohtje en Lumpy...we hebben tenslotte nog geen knuffels hier in huis.... en vast kerst kaartjes..


Net nog ff de laatste boodschapjes gedaan bij de supermarkt hier op dorp en de middag is weer om...
Vanavond ff naar men vader in het ziekenhuis, daarna heel ff bakkie doen misschien bij men moeder die bij men zus is.

Joyce en jaimy zijn bij Joyce der paps...ja allebei zoals gewoonlijk want Joyce wil der niet alleen naar toe....kzal blij zijn als ze weer thuis zijn, geen drol aan hoor....

Oja en lag nog een heel mooi kaartje op de mat toen we thuis kwamen, Eric maakte em open en las de tekst..o wat mooi zegt ie, dus binnen in gekeken, was van tante Naadje, Martijn, Daphne en kaithlyn

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten