http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Moet het toch ff kwijt hoor : 26 oktober 2006

Gisteren is men vader op genomen in het ziekenhuis...ze waren heel de week al aan het tobben, men ouders...
Niet de dokter bellen natuurlijk, maar gisteren toch maar gedaan.
Bleek dus dat er 1 long vol vocht zit.
Nou was ie al voor zijn bloed te prikken enzo geweest omdat ie dus vanaf het voorjaar ongevee al 30 kilo is af gevallen zonder aanwijsbare echte reden.
Wel was ie steeds hoesten en moe en benauwd, maar daar val je toch geen 30 kilo mee af he, dan zou het een goeie reden voor afvallers zijn om flink verkouden te worden steeds.
Men moeder die heeft botartrose in een hele erge vorm, dus je kan snappen dat die wat af hebben gezien, hij had steeds alles onder...dan weer nat....hij is voor het weekend ook nog flauw gevallen in de wc, gat in zijn hoofd, borst been gekneusd en ribben....hoe dan ook ze hebben veel te lang getobd voor der gebeld is enzo.
Men moeder is nu bij men zus want ze kan niet alleen zijn, dat red ze niet als der wat op doet en ze valt ofzo dan is het leed niet te overzien.
Maar tot nu toe heeft men pa alleen antibiotica voor zijn longen dan gekregen, waar de rest vandaan komt geen idee, maar heb zelf een gevoel dat er meer aan de hand is.
Ben ook een beetje huiverig want de laatste keer dat ie op genomen was, dat is anderhalf jaar terug geloof ik, toen heeft ie een vreemde bacterie op gelopen, dat hebben ze pas later bekend gemaakt en is toen ook pas echt uit gekomen, daar hebben wij als bezoekers ook aan bloot gestaan is nooit verder over gepraat ofzo en nu ik zwanger ben , ben ik toch heel erg huiverig om op bezoek te gaan nu der nog vraag tekens zijn hoor..is zoals al de keren dat men pa is op genomen weer heel vaag allemaal....
Der zijn al zoveel dossiers van em kwijt omdat er dingen niet klopten, dat ik het er echt niet meer op heb....

Verder probeer ik me der niet te veel druk over te maken, niet in de zin dat het me niet boeit, maar vooral voor DoZootjuh.....dat stress gedoe is gewoon niet goed voor een kindje in je buik.
Khoop in ieder geval dat men paps op mag knappen, dat ie toch nog der is als DoZo komt....dat is het enige waar ik steeds aan moet denken....dat ik zal bevallen en dat 1 van hun der niet meer zal zijn...
Ze zijn allebei al een eind op leeftijd, dus weet dat het kan gebeuren, maar gewoon nu nog ff niet hoor......kan ze nog niet missen.

Verder gaat het prima met ons hoor...wat last van men rug, maar denk dat dat door het groeien van men "bultje" komt.....dat trekt nog al eens aan men bandjes....
Eric heeft het van de week ook voelen bewegen.....straks hoeft ie niet meer zo veel moeite voor te doen want kan goed merken dat de krachtjes toe nemen hoor, is wel een hele zware vlinder aan het worden.....
Morgen zijn we bijna op de helft....19 weken.
Dus op naar de 20...

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten