http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Gossienokkie zeg, zat ik toch heel de dag : 19 september 2006

zonder intenet, heb wel 50 keer zeelandnet proberen te bellen, maar niks nada werd niet op genomen, ze waren der mee bezig, ..ja excuus voor het ongemak zeggen ze dan op een bandje, vind het nogal heftig van vanmorgen voor 7 uur tot net na 18.00 uur.
Dus heb maar beetje tv gekeken en beetje lopen rommelen, maar was der niet echt bij met men koppie hoor....
Kzal blij zijn als het morgen is.
DoZotjuh doet het verder prima, heb nog een tijd liggen luisteren naar zijn/haar hartje, klopt zo netjes op de zelfde snelheid....
Ze zeggen wel eens een ei in je poep gaar koken, maar dat kan je zachtjes aan bij me hoor, heb echt heel erg het tandarts gevoel, maar dat loopt meestal ook met een sisser af dus hoop dat ik morgen misschien al wat weet als we terug komen, en als ze de punctie morgen doen, dan is het nog wachten op de uitslag...

Heeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, neem jullie allemaal mee in gedachten, word wel ff proppen in de auto bij Belin, maar ja....
Eric zal morgen ook niet echt lekker werken denk ik, die kan helaas niet mee, maar hoop dat ie toch zijn koppie der goed bij houd want hij werkt aan het spoor momenteel en dat is toch op passen geblazen.

Dikke knuffels allemaal van mijn, Eric en de kids....kweet niet of ik morgen vroeg nog ff wat neer zet, maar als jullie gewoon ff vanaf half 11 beginnen met duimen, dan moet het goed komen, met zoveel lieverds die aan ons denken...XXXXXX....


psje, voor de gene die niet precies weten wat een vlokkentest is, klik even hier en je kan het lezen, wij krijgen geen in wendige hoor...
Vlokkentest

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten