http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Nou daar zitten we dan......... : 20 september 2006

Nog ff de kids zo naar school helpen en dan wachten op Belinda.......
De zenuwen komen nu echt goed naar boven hoor, heb al wezen spugen der van, ook zo lekker....moet je niet van DoZotjuh haast meer dan daar wel van....
Heb vanmorgen in ieder geval al een heel goed berichtje gelezen van Naadje met die der mams ging het niet goed en dat is op zich goed verlopen in zoverre, dus deed me al goed dat toch ff te lezen....

Kan nu alleen nog zeggen dat we der voor gaan, Eric wist ook niks te zeggen, hoeft ie ook niet zijn ogen vertelden me al genoeg...die is gaan werken...
Hoop alleen als we thuis komen ik wat kan vertellen dat ik wat wijzer ben geworden en wat geruster, maar de tijd zal het leren....
Ik laat wat weten zodra we der weer zijn, hoe laat en hoe lang het duurd geen idee......
Enneh niet vergeten te duimen he.....laat de stof doeken straks maar liggen en de sop lappen....haha...mag van mij.....

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten