http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Gastenboek berichtjes 15 tot 20 september 2006

Tante naadje : 15 september 2006 22:03:30
Lieve schatjes.

Ik duim me gek voor jullie echt DoZo tjuh is zo gewenst en komt in zo,n liefdevol nest, dat kan niet fout zijn

Je weet het mama Jeanette positief blijven geloven in je DoZo tjuh.................het tekentje waar je vanmiddag naar zocht heb je inmiddels gekregen

Dikke smakkerd voor jullie alle 5

Tante Naadje : 18 september 2006 13:32:01
Hee schattekes..........

Toch wel een beetje positief bericht ik weet zeker dat Jullie ze een poepie laten ruiken hoor, zit er niks over in Ben we; heel blij dat je mama ook weer een beetje positief er tegenaan kijkt, je hebt het tekentje gegeven he kleintje.........nu de verlossende woorden van de artsen nog, en dan lekker genieten!!

Dikke kus en ik blijf duimen en aan jullie denken
xxxxxxxxxxxx

Belinda : 17 september 2006 23:18:38

Lieve Allemaal,

Tjaah… wat moet je zeggen… je wil graag zeggen: maak je niet druk het komt allemaal goed!
Maar diep van binnen weten we ook dat we dan onze kop in het zand steken…
Vertrouw op je gevoel? Tjaah… daar ben ik van overtuigd… je gevoel kan al zoveel verraden/voorspellen.
En ik kan het weten… Mijn gevoel bij Igo* was niet goed, zoveel dingen die ik voelde….of eigenlijk niet voelde.
En waarbij je later zegt: zie je nou wel, ik zei het toch!
Maar als je ineens geconfronteerd wordt met dit… dan durf je helemaal niet meer op je gevoel te vertrouwen…
Logisch… alles maalt door je hoofd… en hou ik mezelf niet voor de gek om maar te denken dat m’n gevoel goed is?
Voelt het nu goed, omdat ik maar hoop dat het goed is? Of wat is het?

En tuurlijk het is maar een kansberekening… En hoeft helemaal niks te betekenen… Maar het zet wel even je hele wereldje op z’n kop!
Je leeftijd speelt een hele grote rol hierin en zo ook het roken… dit verhoogt de kans alleen maar, maar wil soms niets zeggen…
Want wat zegt nou zo’n uitslag? Allemaal onzekerheid waarvan je eigenlijk niet weet wat je ermee moet. En dat is niet goed voor een mens. Maar je kan het ook niet wegstoppen of in de wind slaan. Het is te hopen dat je toch wat rust vindt en dat de onzekerheid binnenkort wordt weggenomen…
Al zullen dit enorme zware dagen/weken zijn… die als een slak voorbij kruipen…
Maar weet dat wij met jullie meeleven en er voor jullie zijn!

Ennuh…je weet het als ik met je moet rijden…geen probleem hè…doe ik met alle liefde!!

Dikke knufff van mij

jolanda : 19 september 2006 09:40:57
We houden de moet en hoop der in hoor.Lieverds na alles wat ik gehoord en gelezen hebt van jullie dozotje. en met alle onderzoekendie je geweest zijn en die waren allemaal goed.moet het gewoon goed zijn met die kleine engel,ook al heb je er nu niet veel aan wat ik nu type,maar wil het eventjes kwijt.mijn gevoel zegt dat het wel goed zit en komt met jullie wondertje,en ik bid en duim elke-keer als het door me hoofd komt,en dat is veel op een dag.en jouw kennede lieve netje heb jij de mediche wereld al heel wat keertje verstelt doen staan en dat is dit keer ook ,met dozotje dat zeg mijn innelijke gevoel hoor.we blijven positief en we komen ,vooral jullie wel door deze machteloze situatie heen lieverds.hou jullie taai kanjers.knuffies van mij XXLANXX.

JE ZUS JOYCE : 19 september 2006 18:42:17
Hoi dozootjuhhhhhhh.........
ik ben ook heel erg geschrokken hoor
ik was zo
Ik moest eigelijk ook wel huilen maar ik was
met mitcheltje aan het spelen
dus....ik dacht ik ga maar niet huilen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes
je zus joyce

jolanda : 19 september 2006 19:52:00
Zo Dozotje je doet ons harten heel wat sneller slaan he.in deze piriode tjongen jongen ,maar goed zo lief klein engeltje als jij zal de medische weterschap verstelt doen staan .daar ga ik zeker van uit hoor..dikke knuffies van tante lan... EN GROTE ZUS JOYCE dit schrijf ik aan jouw ik wilde je alleen maar zegen dat ik je een kanjer vind zoals jij al schrijft en doet op Dozotjes site.en heel erg lief en vertederent lieve schat.je bent al een verstandige meid aan het worden zeker een diploma als grote zus waard lieverd.ik heb je lief Jolanda je haagsche vriendinn(tje)XXX

In het echie staan er nog heel veel meer gastenboek berichtjes, maar neem het me niet kwalijk dat ik niet van iedereen ze der meer in zet.
Hoop mensen zien of hoor ik nooit meer, zijn van Clubs en niet dat ik die neit waardeer, maar niet om op je blogje er bij te zetten meer.
Sla ze wel op om uit te printen want het is en blijft een stukje wat er bij hoort...

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten