http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

We zijn der weer en helemaal : 20 september 2006

HAPPY......

Was al een heel gedoe in dat ziekenhuis, echt 2 zeeuwse meisjes in de grote stad hoor, ondanks de zenuwen toch nog dubbel gelegen.
Maar ga van een lang verhaal iets korte maken want jullie willen het graag weten natuurlijk.....
Er is GEEN punctie gedaan en die komt er dus niet meer ook.
Die kans van 160 op 1, die is dus gewoon prima voor een meid van 40 , zelf nog boven het gemiddelde, die kans van 1 op 250 was dus voor een 36 jarige...
Maar wij hebben dus gewoon volgens hun een kans van 99.3 procent op een GEZOND kindje, dus evenveel risico als dat ik met Jaimy en Joyce heb gehad dus gewoon , zoals het met zijn.
Je kan begrijpen dat Jeanetje dus zo van die tafel af was he want ze waren al aan het klaar zetten voor de punctie....
Dat is dus een heel ander verhaal he, maar blijkt dus dat het buro het gewoon op die manier doorgeeft aan de verloskundigen dus ga morgen zeker ff Maud op bellen, want dit is gewoon bullshit om maar ff cru te zeggen, vandaar dat er dus zoveel door gestuurd worden voor een punctie....

Hoe dan ook, der is een enorm, maar dan ook enorm pak van men schouders af, niet alleen bij mij, maar bij een hele hoop mensen, het enige waar ik nu om huil zijn traantjes van geluk.....

Iedereen die zo hard geduimd heeft een hele dikke vette knuff....
Belinda enorm bedankt dat je me bij hebt gestaan op deze akelige morgen, zie ons nog beiden zitten met ons mond haast open....
Der viel bij jou net zo hard een pak van je af, omdat der zoveel in je los kwam.
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb gemaakt met die Big Tasty....haha, of niet natuurlijk want nu weet je hoe lekker ze zijn..
Je bent een kanjer meis......

En Eric, je had gelijk , had naar je moeten luisteren der kan niks fout zijn.....maar weet dat je net zo op gelucht bent als ik dat ons DoZotjuh, gewoon even veel kansen heeft als elk kindje wat er geboren word.

Heel veel liefs van ons tweetjes Jeanette en Dozotjuh.....

Zo lief gemaakt door Naadje en bij een paar klups stond ie in het forum...


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten