http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Zondag, het is nog stil in huis : 17 september 2006

Was al op tijd wakker, eerst wat zitten koekeloeren op internet , weer maar ove de uitslagen van de testen enzo...
Je word er niet vrolijker van...
Gisteren met een paar kanjers van meiden zitten bellen, Inge en Belinda...die me toch op een bepaalde manier meer moet hebben gegeven dat het toch wel goed zit met DoZotjuh...
Belin weet verdomde goed hoe het voelt en wist me ook een aantal dingen te vertellen die me wel heel goed deden, ze hebben zelf een kindje moeten verliezen, nu een gezonde zoon Djovi, maar ook zij hebben met die testen een hoop dingen gezien.
Voor Belinda was ie gunstig met Djovi, maar zodra ze der leeftijd wat om hoog deden dan schoot het risico ook meteen omhoog en niet met een beetje, nee echt veel...zij rookt niet dus dat was daardoor al minder en ik wel, ook dat telt mee.....
Okeej ik weet dat het slecht is en was zoals een hoop weten heel goed bezig met stoppen, netjes af bouwen...maar deze stress maakt toch dat ik te veel rook hoor...
Inge heeft Linthe, die heeft de triple test gedaan, was ook niet super en een vruchtwaterpunctie.......kwam uit dat Linthe nooit zou kunnen lopen, nou ze liep dus al veel eerder dan een normaal kindje doet......
Eigenwijze drol...Linthe is verder gewoon gezond hoor, maar door de uitslagen zag der leventje der niet echt rooskleurig uit......
Blijft natuurlijk gewoon ook nog het feit dat met die kans van 1 op 160, der ook 159 goeie kindjes tussen zitten......maar stel dat het die van ons is, dus hoop morgen te horen waneer ik kan voor de punctie, als het tegen zit kan Eric niet mee vanwege werk, waardeloos op zich, maar red het wel....hij geeft ook eerlijk toe dat hij het moeilijk vind dat ze zomaar in mij zitten te prikken met een lange naald...
Oja en over het enge van de risico's van de punctie, heb ik veel gelezen en komt vaak niet eens daar door dat het fout gaat hoor, ze hebben daar prima echo apparatuur, veel beter dan dat je gewoon bij de gyn enzo hebt, ze zijn heel bekwaam daar, zal ze in ieder geval wel men angst vertellen.....
En denk dat ik me der maar aan moet over leveren, dat als der wat gebeurd, het ook zo heeft moeten zijn....

Enneh by the way, Inge heeft dus ook gerookt, is een stress roker net als ik en die mocht NIET eens stoppen van de artsen in het ziekenhuis omdat dus stress veel gevaarlijker voor je kindje is dan dat je peukje is...
Tuurlijk als alles goed is zal ik echt weer gaan minderen want ging goed...en het is gewoon beterder, als het er is hoop ik der ook gewoon vanaf te zijn en Eric ook die wil mee doen, maar nu lukt dat gewoon ff niet bij beiden niet..
Oo, wat zullen we een geld over houden...

Beetje warrig berichtje misschien nu.......haha, maar moet het gewoon ff kwijt, kweet dat er een paar zijn die weten dat ik der door zit, maar Jeanetjuh is een knokker en als DoZotjuh ook maar in iets op zijn/haar moeder lijkt dan laat ie die test gewoon voor gek staan.
Heeft het al gedaan door zo snel in men buik te zitten, is tenslotte de tweede keer dat ik de medische wetenschap in de zeik zet door zwanger te worden terwijl ik 10 jaar terug te horen heb gekregen dat ik niet normaal zwanger kan worden, een luie baarmoeder heb, geen goeie baarmoeder mond meer door de kanker.....
Joyce is daar het bewijs nummer 1 van en als het aan mijn ligt, dan word DoZo nummer 2...
En Eric, die zegt nu al steeds van der is niks mis mee.......ik hou het toch een beetje in men achterhoofd....en hoop hij ook, maar men vechtlust komt terug en die in combinatie met men dwars overal tegen in gaan.......hoop ik dat er voor zorgd dat ik een goeie uitslag over een week of 2 neer kan zetten........
En anders mocht het toch fout zijn, dan gaan we der toch nog een keer voor hoor........dat kroontje komt er.......


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten