http://jaycies.blogspot.com/

Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Toch ff wat schrijven... : 16 september 2006

Kwas al om 6 uur vanmorgen wakker en om 4 uur en om 2 uur....
Eric is gaan werken vandaag, kwamen een paar vrienden helpen om te straten, dus die heeft hopelijk een beetje af leiding.
Ik heb vanmorgen men mams gebeld en Jolanda, verder kan ik het echt niet op brengen hoor, hoop niet dat me dat kwalijk word genomen, niemand heeft een antwoord voor me en andersom ook niet.
Ik zal me moeten laten voeren in de stroom versnelling......hoe rot het ook is.
Ik weet alleen niet wat ik eens moet gaan doen, ik zit maar...voel me leeg, verward, net of ik in een roes zit ofzo een kwade droom waaruit je niet wakker wil schrikken.
Kan ook niet echt om schrijven wat ik voel, voor mezelf faal ik gewoon op het moment.
Durf mezelf ook niet aan te praten van het komt wel goed, ik weet het niet...
Kan niet eens Eric of men kids troosten...ik durf niet eens te hopen...

Klnkt misschien gek maar heb vanacht liggen bidden dat als der idd wat met DoZootjuh is dat het gewoon spontaan nu der af komt, dan kan ik me de bij neerleggen, maar aan de andere kant weet ik dat die vlokkentest voor het geval der dus echt iets chromosooms aan de hand is dat ze dan ook voor een eventueel volgende zwangerschap wat kunnen zien der aan.
Maar men hartje hoopt gewoon dat ons DoZootjuh gezond blijkt te zijn...
Pfffffffffff, lieve mensen wat is dit gewoon een kloote situatie, je weet niet , echt niet wat je moet denken of wat dan ook.....
Voel me zo onmachtig.....

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten